קורע לב • כל הפרטים על הלוויותיהם של ששת הרוגי התאונה הקטלנית

דוד לזר, בנצי לייזרוביץ 2 Comment on קורע לב • כל הפרטים על הלוויותיהם של ששת הרוגי התאונה הקטלנית
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משפחות מרוסקות, פצועים כואבים שנלחמים על חייהם, וילדים שהתייתמו, כך נראה הבוקר הקשה שלאחר התאונה הקטלנית שאירעה אמש עם קו 402 שנסע מירושלים לבני ברק, ושששה מנוסעיו נהרגו.

הלילה הובא למנוחות אחד מהרוגי התאונה, לוי יצחק אמדדי ז"ל בן 17 תושב יבניאל חסיד ברסלב, בתאונה נהרגו גם הגברת חנה פעשה פרנקל ע"ה בת עשרים ושלוש מירושלים, בתו של האדמו"ר מביאלה אוסטרובצה וכלתו של האדמו"ר מבוטושאן. בעלה של חנה נפצע באורח קל בתאונה.

הרוג נוסף בתאונה הקטלנית הוא הבחור יעקב מאיר חשין ז"ל בן 27 משכונת רמות בירושלים, אמש הוא היה בדרכו לפגישת שידוכים, אך כאמור עלה בסערה השמימה בדרך. הלווייתו תצא הבוקר בשעה 12 משמגר להר המנוחות.

גם הלווייתו של הבחור ישראל וינברג ז"ל בן 27 מרחוב שמואל הנביא בירושלים תלמיד ישיבת סלאנים – תצא הבוקר בשעה 10:30 משמגר להר המנוחות. אמש הוא היה בדרכו לשמחת נישואי בן דודו בבני ברק, אך למגינת לב משפחתו הוא נהרג בתאונה המחרידה.

הלווייתו של הבחור אהרון מרדכי כהן ז"ל בן 17 מרחוב בר-אילן בירושלים, שנהרג אף הוא בתאונה הקטלנית, תצא הבוקר מישיבתו 'עץ חיים – באבוב', בשעה 11 בבני ברק ולאחר מכן תעבור לירושלים.

הלווייתה של המורה הגברת לאה מלמוד ע"ה בת 60 מרחוב עזרת תורה שבירושלים תתקיים היום בשעה 3:30 מרח' עזרת תורה 29 בירושלים להר המנוחות.

ומנגד בבית החולים, מוסיף להיות קשה מצבה של הכלה שרה שפרינגר בת ה-20 שנפצעה באורח קשה מאוד בתאונה, ד"ר ארז אבישר מנהל המחלקה הכירורגית בבית החולים 'אסף הרופא' בצריפין אמר הבוקר ב'קול חי' כי "היא כרגע בהתאוששות אחרי ניתוח ארוך, יש פגיעה מורכבת באגף העליון והתחתון, גייסנו צוותים נוספים, מכמה בתי חולים, כעת היא ביחידה לטיפול נמרץ, מצבה יציב אבל אנחנו עוקבים", אמר הד"ר.

שפרינגר הייתה אמורה להתחתן החודש ואחותה נפצעה באורח קל בתאונה ושוחררה הלילה לביתה, שמה לתפילה: שרה בת דינה.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הלוייה של הגב לאה מלמוד תצא בשעה 3:30 מביתה בעזרת תורה

  2. 1

    הלוויתה של מרת לאה מלמוד תתקיים היום בשעה 3:30 מרח' עזרת תורה 29 בירושלים להר המנוחות